فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 5827
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



کلوپ: برابر آرسنال اشتباهات بدي داشتيم

 

 یورگن کلوپ مربی باتجربه بوروسیا دورتموند در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل آرسنال که با شکست 1-2 تیم المانی همراه بود به این نکته اشاره کرد که بازیکنانش در جریان بازی اشتباهاتی را مرتکب شدند.

 دو گل روبین فان پرسی و یک گل از شینجی کاگاوا باعث شد تا آرسنال تیم پیروز میدان لقب بگیرد. کلوپ در پایان مسابقه از عملکرد شاگردانش راضی بود ولی از ناکامی این تیم دربهره گیری از فرصتهایش اظهار تاسف کرد.

 کلوپ در صحبتهایی که در یوفادات کام بازتاب یافت گفت:« ما در جریان بازی لحظات خوب متعددی داشتیم ولی همان طور که کاملا واضح بود چند اشتباه خیلی محرض را مرتکب شدیم.در ابتدای هریک از دو نیمه شروع های خوبی داشتیم و وقعیتهای خوبی خلق کردیم.»
 

 مربی باتجربه دورتموند ادامه داد:« البته در ادامه هم کار را برای حریفمان آسان کردیم. ما در جناحین خوب بازی کردیم ولی درنهایت کسی نبود که از این فرصتها بهره نهایی را ببرد. ما عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم ولی آرسنال رکورد خانگی فوق العاده ای در اروپا دارد و به آسانی نمی توان تیم به این خوبی را شکست داد.»

 کلوپ درادامه درمورد مصدومان تیمش صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که مصدومیت ماریو گوتزه و سون بندر او رامجبور به تغییر برنامه هایش و سخت ترشدن اوضاع دورتموند کرد:« ما تعویض های اجباری داشتیم .در آن لحظات مسائل ورزشی دیگر اهمیت چندانی ندارد. زانو گوتزه به نظر خوب می رسد ولی سون بندرگویا دچار شکستگی فک شده و باید در همین لندن مورد عمل جراحی قرار بگیرد.زمانی که مجبور می شوی تا بازیکنان مهمت را در اوایل بازی تعویض کنی، کار سخت می شود.»

 این شکست باعث شد تا دورتموند در قعر جدول گروه اف قرار بگیرد. آنها برای صعود باید مارسی را با اختلاف دست کم 4 گل شکست دهند و امیدوار باشند تا آرسنال المپیاکوس را شکست دهد.

 کلوپ دراین باره گفت:« ما باید با اختلاف گل زیاد به پیروزی برسیم و امیدوار باشیم تا آرسنال به ما کمک کند. البته ما از تلاش ناامید نشده ایم.می دانیم که باید مقابل مارسی خوب بازی کنیم ولی خود آنها هم تحت فشار زیادی هستند. هراتفاقی ممکن است در دنیای فوتبال رخ دهد ولی ما آماده خواهیم بود.»

 این مربی44 ساله در بخش پایانی صحبتهایش به تمجید از فان پرسی پرداخت:« او قطعا یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. چه عملکردی و چه بازیکنی. من به ندرت دیده ام که بازیکنی این طور در میانه میدان بازی کند و در محوطه جریمه تااین حد خطرساز باشد.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: